نیره سعادتمند

اطلاعات شخصي

نام: نیره­‌السادات

نام خانوادگي: سعادتمند

تاريخ تولد: 1350

شماره عضویت سازمان نظام روانشناس:

شماره پروانه سازمان نظام روانشناسی: 860

حوزه تخصصی: خانواده درمانی تحلیلی – سیستمی

سوابق علمي و آموزشي

تحصيلات:

مقطع: کارشناسی

رشته تحصیلی: مشاوره و راهنمایی

گرایش: مشاوره

دانشگاه: اصفهان

شروع: 1368

پایان: 1372

مقطع: کارشناسی ارشد

رشته تحصیلی: مشاوره و راهنمایی

گرایش: روان‌شناسی مشاوره

دانشگاه: اصفهان

شروع: 1373

پایان: 1376

مقطع: دکتری

رشته تحصیلی: مشاوره

گرایش: مشاوره خانواده

دانشگاه: اصفهان

شروع: 1391

پایان: 1397

دوره هاي آموزشي طي شده:

کاربرد تکنیک­‌های خود هیپنوتیزم، دکتر عنایت­ اله شهیدی، انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، 1390.

روان­شناسی یادگیری، مرکز برنامه­‌ریزی و آموزش نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش، 1390.

سیستم عامل ویندوز 98، اداره کل تربیت معلم و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش، 1382.

اداره درس به کمک فن­آوری، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1381.

کامپیوتر مقدماتی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1381.

بانک­‌های اطلاعاتی Access، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1382.

آموزش اطلاعات و ارتباطات، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1382.

دوره آموزش Excel، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1381.

دوره آموزش ICT، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1381.

دوره آموزشی شیوه­‌های فعال تدریس، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1383.

تربیت مدرس پژوهش آموزشی با گرایش تحقیقات آموزشی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1382.

مهارت‌های علمی مشاوره، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1383.

خدمات مشاوره‌­ای دانشجویی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1383.

دانش‌­افزایی تحقیقات آموزشی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، ، 1378.

تهیه مقاله و گزارش پژوهش، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1383.

روان­شناسی یادگیری، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1390.

آموزش مصاحبه روانشناختی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1377.

مصاحبه خانواده درمانی سیستمی، دفتر ارتقاء علمی منابع انسانی، سازمان آموزش و پرورش، 1380.

سوابق حرفه ای

استاد دانشگاه تربیت معلم، آموزشی و مشاوره- استاد یاردانشگاه، مهرماه 1376تا کنون.

مشاور خانواده و خانواده درمانگر مرکز مشاوره دانشگاه شهید بهشتی، مهر ماه 1382 تا کنون.

عضو هیئت علمی کمیته پژوهش و تحقیق سازمان آموزش و پرورش، مهرماه 1376 الی مهرماه 1384.

ناظر و مشاور طرح‌های پژوهشی کمیته تحقیقات سازمان آموزش و پرورش.

کارشناس مشاوره کودک و خانواده شبکه 3 و 4صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های (صبح و زندگی، طعم زندگی، مثبت من و برنامه‌های روانشناسی شبکه بین‌المللی صدای معارف اسلامی)، مهرماه 1376 الی مهرماه 1384

پژوهش،طرح پژوهشی،تالیف،ترجمه

مقاله:

سعادتمند، ن. ساخت و اعتباریابی مقیاس مهارت‌های درون فردی و بین فردی زوجین، مجله پژوهش‌های مشاوره ، شماره 66، 1397.

سعادتمند، ن. (نوبت چاپ)، بررسی اثربخشی مشاوره زوجی ساختاری و مشاوره زوجی پویشی فشرده کوتاه مدت و بهبود مهارت‌های درون فردی و بین‌فردی زوجین شهر تهران، پژوهش‌های روانشناختی.

سعادتمند، ن. بررسی شناخت احساسات واکنش‌ها در تجردهای ناخواسته، دومین کنگره روانشناسی خانواده، 83-1382.

سعادتمند، ن. بررسی عوامل پژوهندگی معلمان، کنگره رسالت و نقش معلم پژوهنده، 1395.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه کارایی خانواده و عملکرد تحصیلی فرزندان، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 82-81.

سعادتمند، ن. بررسی نقش رسانه در استحکام آموزشی خانواده و مقابله با تأثیرات منفی آن، کنگره آسیب‌شناسی پدیده طلاق، 1393.

سعادتمند، ن. بررسی خانواده در شاهنامه براساس مدل مک مستر، سومین کنگره ملی مشاوره، 1391.

سعادتمند، ن. اثربخشی آموزش کیفیت زندگی مثبت‌گرا بر سلامت روان و شادکامی، کنگره روانشناسی مدرسه، 1396.

سعادتمند، ن. بررسی کارکردهای تربیت دینی و اجتماعی دانشجویان در توسعه پایدار نظام تعلیم و تربیت، کنگره سرمایه‌های اجتماعی. 1397.

سعادتمند، ن. واکاوی کارورزی و توسعه دانش و عمل حرفه‌ای دانشجو معلمان، همایش بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی، 1398.

سعادتمند، ن. برررسی اثربخشی آموزش روان‌شناسی مثبت‌گرا بر کیفیت زندگی کاری نومعلمان شهر تهران، همایش بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی، 1398.

سعادتمند، ن. بررسی اثربخشی مدیریت مکانیسم‌های دفاعی بر بهزیستی شناختی، همایش بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی، 1398.

سعادتمند، ن. بررسی اثربخشی آموزش روان‌شناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روان‌شناختی و کیفیت زندگی کاری فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، همایش روانشناسی و سطح زندگی دانشگاه قزوین، 1398.

سعادتمند، ن. مطالعه تطبیقی کارایی، ناکارایی خانواده‌های شاهنامه براساس مدل خانواده درمانی مک مستر، همایش بین‌المللی شاهنامه در گذرگاه ابریشم، 1398.

سعادتمند، ن. بررسی جایگاه قدرشناسی و خانواده سلامت از دیدگاه قرآن، کنگره روانشناسی و سطح زندگی اسلامی،1399.

Investigating the Family Funchioning and General Health of Children (ISSN: 2250-0138) J. Sci. Res. 4(2:448452), 2014.

Investigating the relationship between Family of origin Functioning and intrapersonal and interpersonal (ISSN:1542-6432), 2019.

سعادتمند، ن. بررسی سلامت عمومی دانش‌­آموزان استان قم، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1383.

سعادتمند، ن. بررسی میزان خلاقیت دانش‌­آموزان دختر و پسر مدارس استان قم، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1381.

سعادتمند، ن. بررسی موانع ارتباطی دانش‌­آموزان با مشاوران مدارس، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی سلامت عمومی دانش‌­آموزان و عملکرد دانش‌­آموزان، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی رضایت شغل معلمان زن در مقاطع تحصیلی، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1381.

سعادتمند، ن. بررسی همه­‌گیرشناسی سلامت روان دانش‌­آموزان، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش، 1382.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه تعارضات زناشویی بر سلامت عمومی دانش‌آموزان از دیدگاه مادران، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه تعارضات زناشویی بر انواع سبک دلبستگی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدائی شهر قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه شیوه‌های دلبستگی با رضایت‌مندی زناشویی در والدین مدارس استثنایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی تأثیر بارش مغزی بر عزت نفس دانش‌آموزان هنرستان‌های قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه مهارت‌های مقابله با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه روش‌های صحیح مطالعه بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان مدارس راهنمایی قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستان‌های منطقه 3 شهر قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. توانمندسازی رفتاری و کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. آموزش مهارت‌های انضباطی با مشارکت دانش‌آموزان کلاس سوم راهنمایی پسرانه ناحیه 3 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم. 1379

سعادتمند، ن. بررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر راهنمایی ناحیه 3 قم”، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1379.

سعادتمند، ن. مطالعه توانمندسازی فردی و خانوادگی وکاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی نقش مدیران و کلاس‌های آموزش خانوادگی مقطع راهنمایی مدارس پسرانه ناحیه 3 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی علل اجتماعی و خانوادگی گرایش اعتیاد در جوانان شهر کاشان از دیدگاه جوانان، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی کاربرد روشهای نوین تدریس درس علوم اجتماعی از دیدگاه دبیران مربوطه ناحیه یک استان قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. نقش والدین در تربیت صحیح فرزندان از دیدگاه اساتید دانشگاه قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه کنترل درونی – برونی با عزت نفس بر دانشجویان دختر و پسر دانشگاه نطنز، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی رابطه فعالیت‌های فوق برنامه و مهارت‌های اجتماعی و اجتماعی شدن دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی ناحیه 3 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی تأکید مطالعه صحیح بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره راهنمایی پسرانه ناحیه 2 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. توانمندسازی مهارت‌های ارتباطی و کاهش مسائل رابطه‌ای والدین مدرسه راهنمایی پسرانه جوادالائمه قره چای ساوه، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی میزان اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت بر کاهش استرس در دانش‌آموزان پسر مدرسه راهنمایی ساوه، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1380.

سعادتمند، ن. بررسی مقایسه‌ای هوش هیجانی کودکان عادی و کودکان کار خیابان در شهر قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. علل خانوادگی و اجتماعی بزهکاری نوجوانان پسر دبیرستانی شهر قم از دیدگاه دبیران آموزش وپرورش، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. عملکرد عوامل خانوادگی مؤثر بر مشکلات و اختلالات رفتاری کودکان دانش‌آموز پسر ابتدایی ناحیه 3 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. بررسی عوامل مؤثر در شرکت دانش‌آموزان به نماز جماعت در بین دانش‌آموزان پسر کلاس اول راهنمایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. عوامل اجتماعی و خانوادگی بازگشت مجدد معتادین به مصرف مواد مخدر در شهر ساوه، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. رابطه سازگاری اجتماعی – عاطفی با رضایت زناشویی در استان قم از دیدگاه دانشجویان شهید مدنی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. رابطه بین میزان مشارکت والدین در فعالیت‌های مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه اول راهنمایی شهرستان قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. بررسی عوامل مؤثر بر شیطان‌پرستی در نوجوانان از دیدگاه کارشناسان علوم اجتماعی دانشگاه‌های شهر قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. مهارتهای برقراری ارتباط و ابراز وجود و اضطراب در دانش‌آموزان پایه دوم راهنمایی با اولیاء مدرسه، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1381.

سعادتمند، ن. عوامل مؤثر بر روش‌های مطالعه و تمرکز حواس و افت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوم هنرستان، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. بررسی و مطالعه مقایسه‌ای میزان مشاهده‌ی برنامه‌ی خردسال، کودکان و نوجوان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم و پنجم منطقه کهک، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. مشارکت‌های دانش‌آموزان – مدیریت – والدین و معلمان و تمایل دانش‌آموزان به نماز در ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. رابطه پایگاه گروه‌سنجی نوجوانان با خصوصیات شخصی آنان در مقطع راهنمایی مدارس پسرانه ناحیه کهک، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. بررسی علل بروز خشونت در دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی دخترانه ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. اعتماد به نفس و یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. مهارت‌های ارتباطی با خود و دیگران و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. بررسی و تحلیل محتوای ارزشیابی کارکنان آموزش و پرورش و شیوه مدیریت عملکرد دخترانه ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. بررسی ارتباط میان وضعیت خانواده با مشکلات رفتاری در دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی پسرانه ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. مشارکت دانش‌آموزان در آموزش – تمرین و ارزشیابی و تمایل دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی به ورزش در ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1382.

سعادتمند، ن. ایجاد ارتباط صمیمی مشارکت فعال و پیرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی پایه اول دبیرستان ناحیه سه قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. بررسی نگرش دبیران و مسئولین مدارس پسرانه و عوامل مؤثر بر بی‌انضباطی دانش‌آموزان راهنمایی ناحیه یک قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. ارتباط همدلانه مشاور با دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. بررسی و تحلیل محتوای پیام‌های تربیتی فارسی دوم ابتدایی، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. بررسی علل بروز خشونت در دانش‌آموزان پسر راهنمایی از دید معلمان ناحیه دو قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383

سعادتمند، ن. مهارت‌های ارتباط با خود و دیگران از دیدگاه معلمان ناحیه 3 قم، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. بررسی موانع و مشکلات پژوهشی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشکده‌های ادبیات، علوم انسانی و تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

سعادتمند، ن. افت تحصیلی و یادگیری ماندگار دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی قم، ناحیه 3 ، مدرسه امام زمان (عج)، آموزش عالی فرهنگیان استان قم، 1383.

کتاب

خانواده در شاهنامه براساس رویکرد سیستمی «مک مستر»، سعادتمند، ن. تهران، فرهنگ سبز، 1395.

مهارت ها و توانايي ها

مهارتهای نرم افزاری

نرم افزار ICDL در سطح متوسط

آشنایی با زبانهای خارجی:

انگلیسی در سطح خوب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *